Niet tevreden? Laat het ons weten!

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: klantenservice@wijnoutlet.nl.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice
De klantenservice van Wijnoutlet.nl is vijf dagen per week van 08.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 053-5741348. Mailen kan naar klantenservice@wijnoutlet.nl

Bezoekadres
Wijnoutlet.nl
Badweg 48
8401 BL Gorredijk

Tel: 053-5741348
Fax: 053-5741289
KvK: 04080176
Btw-nummer: NL8152.54.295.B01
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief